Corrections/Additions to:
The corrections and additions to this book are divideed into two parts - the first one has its focus on general items, while the second one is on the locomotive lists only.
Page | Correction |
21 | Image text: The name of the town is Lundenburg. |
36 | Top image: the locomotive number is 54 523. |
56 | Bildtext: Photo was presumably not taken in Ebensee, as not located in the soviet zone. |
73 | Top image: The photo was taken on the 24.01.1931. |
86 | Image text: The photo was taken in 1931. |
88 | Bottom image: The photo shall have been taken in Mistelbach. |
122 | Image text: The photo shall have been taken in the Bw Leipzig Bayerischer Bahnhof. |
127 | Top image: The name of the Bw was Buchholz (Kr. Harburg). |
136 | Bottom image: The photo shall have been taken in the Bw Leipzig Bayerischer Bahnhof. |
139 | Image text: The name of the town is Schoppinitz. |
145 | Footnotes 119 and 129: are 109 and 119. |
401 | Image text: The name of the author is Gjivovic. |
414 | Add to image text: The station was located at the GKB, so the machine was presumabely rented to the GKB. |
542 | The image shows the 59 035, not the 58 035. |
Seite | Im Buch: | Korrigiert / ergänzt: | Anmerkung: |
33 | Österreichische Nordwestbahn (ÖNWB) 227 (XVIIc) ->'09 BBÖ kkStB.20 ->'18 BBÖ ->'38 DRB 54 420 ->'45 ÖBB ->17.07.45 ČSD ->11.09.45 MÁV/R ->09.06.50 ÖBB +25.11.52 |
Österreichische Nordwestbahn (ÖNWB) 227 (XVIIc) ->'09 kkStB 460.20 ->'18 BBÖ ->'38 DRB 54 420 ->'45 ÖBB ->17.07.45 ČSD ->11.09.45 MÁV/R ->09.06.50 ÖBB +25.11.52 |
|
51 | KAT 4225 G54 ->'12 HAN 4324 ->'25 DRB 54 1041 +29 |
KAT 4225 G54 ->'11 HAN 4324 ->'25 DRB 54 1041 +29 |
|
51 | KAT 4227 G54 ->'12 HAN 4326 ->'25 DRB 54 1047 +02.35 |
KAT 4227 G54 ->'11 HAN 4326 ->'25 DRB 54 1047 +02.35 |
|
51 | KAT 4228 G54 ->'12 HAN 4327 ->'25 DRB 54 1048 +04.32 |
KAT 4228 G54 ->'11 HAN 4327 ->'25 DRB 54 1048 +04.32 |
|
61 | K. Bay. Sts. B. 1622 (CVI) ->'25 DRB 54 1356 +19.08.29 ->'?? Bw Schweinfurt Kat.Nr. 14 ++52 |
K. Bay. Sts. B. 1622 (CVI) ->'25 DRB 54 1356 +19.08.29 ->'?? Bw Schweinfurt Kat.Nr. 14 (Waschlok) +25.08.46 |
|
72 | Bro 801" ->'05 Köl 801" ->'06 KÖL 4455 G71 ->'25 DRB 55 071 +31 |
Bro 801" ->'05 Köl 801" ->'06 KÖL 4455 G71 ->'25 DRB 55 071 (01.37 Bw Kleve) V.u. |
|
74 | Esn 2112 ->'06 ESN 4462 G71 ->'25 DRB 55 120 (12.44 RBD Danzig vermißt) V.u. |
Esn 2112 ->'06 ESN 4462 G71 ->'25 DRB 55 120 (12.44 RBD Danzig vermißt; 06.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Łuków erfasst) V.u. |
|
81 | ESN 4702 G71 ->'25 DRB 55 425 ->10.09.44 CFL 45.02 +24.02.58 |
ESN 4702 G71 ->'25 DRB 55 425 ->10.09.44 CFL 4502 +24.02.58 |
|
83 | ESN 5809 G71 ->'25 DRB 55 513 ('44 Ostbahn) V.u. |
ESN 5809 G71 ->'25 DRB 55 513 ('44 Ostbahn; 05.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Kraków-Płaszów erfasst) V.u. |
|
83 | ESN 5811 G71 ->'25 DRB 55 515 ->10.09.44 CFL 45.01 +26.10.53 |
ESN 5811 G71 ->'25 DRB 55 515 ->10.09.44 CFL 4501 +26.10.53 |
|
83 | BSL 4476 G71 ->'25 DRB 55 545 ->'45 DRo +28.08.47 ->'?? DRo/DR (wiD.) ->16.09.59 WL 11 Maxhütte, Unterwellenborn + |
BSL 4476 G71 ->'25 DRB 55 545 ->'45 DRo +28.08.47 ->09.02.48 DRo/DR (wiD.) ->16.09.59 WL 11 Maxhütte, Unterwellenborn + |
|
90 | DZG 4431 G71 ->'20 PKP Tp1-120 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 227" ->'45 DRo/DR ->25.10.55 PKP + |
DZG 4431 G71 ->'20 PKP Tp1-120 ->'39 DRB ->'41 DRB [55 227"] ->'45 DRo/DR ->25.10.55 PKP + |
|
95 | Vulc 1904/ 2067 Mst 1215 ->'06 MST 4416 G71 ->17.07.19 LG/L ->'?? LG 360 P71 (vmtl.) ->02.05.39 DRB 55 693 ->'45 MPS (04.49 abg. Litauische Eb.) + |
Schi 1907/ 1588 BSL 4456 G71 (beim Rückzug von MED8 in Litauen zurückgelassen worden - am 22.11.19 in Keble-Damonty entgleist) ->22.11.19 LG 360 P71 (vmtl.) ->02.05.39 DRB 55 693 ->'45 MPS (04.49 abg. Litauische Eb.) + +25 |
|
102 | Bro 8133 ->'04 Esn 2177 ->'06 ESN 4662 G72 ->'10 KSL 4514 ->'25 DRB 55 969 + |
Bro 8133 ->01.05 Esn 2177 ->'06 ESN 4662 G72 ->'10 KSL 4514 ->'25 DRB 55 969 + |
|
102 | Bro 8143 ->'04 Esn 2178 ->'06 ESN 4663 G72 ->'10 KSL 4515 ->'25 DRB 55 970 +30 |
Bro 8143 ->01.05 Esn 2178 ->'06 ESN 4663 G72 ->'10 KSL 4515 ->'25 DRB 55 970 +30 |
|
115 | BRO 4685 G72 ->'18/20 PKP Tp2-219 ->'39 NKPS ->ca.'41/42 DRB ->'44 DRB 55 857" V.u. |
BRO 4685 G72 ->'18/20 PKP Tp2-219 ->'39 NKPS ->ca.'41/42 DRB ->'44 DRB 55 857" (05.45 von sowjetischer Besatzungsmacht als Tp2-19 in Ostrów erfasst) V.u. |
|
116 | BRO 4683 G72 ->'18/20 PKP Tp2-217 ->'39 NKPS ->ca.'41/42 DRB ->'44 DRB 55 874" ->'45 DRo ->14.10.45 SMA + |
BRO 4683 G72 ->'18/20 PKP Tp2-217 ->'39 NKPS ->ca.'41/42 DRB ->'44 DRB 55 874" ->'45 DRo ->14.10.45 SMA ->'59 WL 119 Schamotte-Fabrik Semiluki /UdSSR +66 |
|
117 | Sbr 2085 ->'06 SBR 4636 G72 ->'20 SAAR 4607 ->'35 DRB 55 1396 + |
Sbr 2085 ->'06 SBR 4636 G72 ->'20 SAAR 4607 ->'35 DRB 55 1396 +26.06.41 ->06.41 Ub. fahrbarer Heizkessel 700 843 (11.44 RAW Tempelhof) V.u. |
|
121 | Mst 1521 ->'06 MST 4822 G8 ->'25 DRB 55 1643 ('43 RBD Breslau) V.u. |
Mst 1521 ->'06 MST 4822 G8 ->'25 DRB 55 1643 (05.45 von sowj. Besatzungsmacht in Cottbus erfasst) V.u. |
|
123 | ESN 4811 G8 ->'25 DRB 55 1700 ->'45 MPS ->'51 CCCP-WL (Ministerium für Metallverarbeitung) + |
ESN 4811 G8 ->'25 DRB 55 1700 ->'45 MPS ->'51 CCCP-WL (Ministerium für Metallverarbeitung; Kessel 20.09.60 ausgemustert) + |
|
127 | MGD 4811 G8 ->'25 DRB 55 1852 ->'45 MPS + |
MGD 4811 G8 ->'25 DRB 55 1852 ->'45 MPS ('56 bei Bakal Bergbauverwaltung) + |
|
133 | HAL 4827 G8 ->'25 DRB 55 2063 ->'45 MPS +03.48 |
HAL 4827 G8 ->'25 DRB 55 2063 ->'45 MPS +03.48 ('56 bei Bakal Bergbauverwaltung) |
|
133 | KBG 4864 G8 ->'25 DRB 55 2111 +43 ->'45 MPS + |
KBG 4864 G8 ->'25 DRB 55 2111 +43 ->'45 MPS (01.51 abg. Osnova) + |
|
138 | MNZ 4820 G8 ->'25 DRB 55 2231 ->'45 MPS ('45 CCCP-WL) + |
MNZ 4820 G8 ->'25 DRB 55 2231 ->'45 MPS ('45 CCCP-WL; '5x AW Dnepropetrowsk) + |
|
138 | BRO 4818 G8 ->'20 OST 4818 ->'25 DRB 55 2240 ->'45 MPS + |
BRO 4818 G8 ->'20 OST 4818 ->'25 DRB 55 2240 ->'45 MPS (01.51 abg. Osnova) + |
|
138 | BSL 4887 G8 ->'14 KAT 4814 ->'22 OPP 4814 ->'25 DRB 55 2242 +03.33 |
BSL 4887 G8 ->'13 KAT 4814 ->'22 OPP 4814 ->'25 DRB 55 2242 +03.33 |
|
140 | BSL 4874 G8 ->'14 KAT 4812" ->18.06.22 PKP Tp3-56 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 1642" ->'45 ČSD/R ->21.10.45 ČSD 424.0501 ->31.05.49 PKP Tp3-45" +06.07.54 ->'54 an Bahnbaufa. PRK-7 + |
BSL 4874 G8 ->'13 KAT 4812" ->18.06.22 PKP Tp3-56 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 1642" ->'45 ČSD/R ->21.10.45 ČSD 424.0501 ->31.05.49 PKP Tp3-45" +06.07.54 ->'54 an Bahnbaufa. PRK-7 + |
|
140 | DZG 4813 G8 ->'22 PKP Tp3-57 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 1647" ->'45 DRw (12.45 RBD Hamburg) V.u. |
DZG 4813 G8 ->'22 PKP Tp3-57 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 1647" ->'45 DRw (12.45 RBD Hamburg, 05.46 RAW Bremen) V.u. |
|
140 | BSL 4884 G8 ->'14 KAT 4810" ->'22 OPP 4810 ->21.11.22 PKP Tp3-72 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 1661" ->'45 PKP Tp3-32" +31.07.53 |
BSL 4884 G8 ->'13 KAT 4810" ->'22 OPP 4810 ->21.11.22 PKP Tp3-72 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 1661" ->'45 PKP Tp3-32" +31.07.53 |
|
146 | ESN 5064 G9 ->'25 DRB 55 2418 +30 ->'30 Westfälische Lokfabrik Hattingen (WLH) (Ub. Dt) ->'?? Wanne-Herner Eb. (WHE) 8 ('63 i.E.) + |
ESN 5064 G9 ->'25 DRB 55 2418 +30 ->'30 Westfälische Lokfabrik Hattingen (WLH) ('32 Ub. Dt) ->'?? Wanne-Herner Eb. (WHE) 8 ('63 i.E.) + |
|
149 | ESN 4927 G81 ->'25 DRB 55 2573 ->'45 DRo (09.45 Rbd Halle) V.u. |
ESN 4927 G81 ->'25 DRB 55 2573 ->'45 DRo ->09.10.45 SMA ->'?? CCCP-WL (Donetsk) + |
|
150 | ESN 4961 G81 ->'25 DRB 55 2598 ->'45 MPS + |
ESN 4961 G81 ->'25 DRB 55 2598 ->'45 MPS ('5x AW Dnepropetrowsk) + |
|
151 | MST 5177 G81 ->'25 DRB 55 2691 ->'45 MPS ('45 CCCP-WL) + |
MST 5177 G81 ->'25 DRB 55 2691 ->'45 MPS ('45 CCCP-WL; Kessel +28.08.62) + |
|
152 | MST 5193 G81 ->'25 DRB 55 2704 ->'45 MPS ('52 CCCP-WL) + |
MST 5193 G81 ->'25 DRB 55 2704 ->'45 MPS ->'47 WL 114 Schamotte-Fabrik Semiluki /UdSSR +65 |
|
154 | MNZ 4839 G81 ->'?? MNZ 5169 ->'25 DRB 55 2838 ->'44 MPS ('44 CCCP-WL) + |
MNZ 4839 G81 ->'?? MNZ 5169 ->'25 DRB 55 2838 ->'44 MPS ('44 CCCP-WL; Kessel +29.09.60) + |
|
155 | KAT 4809 G81 ->'?? KAT 5151 ->'22 OPP 5151 ->'25 DRB 55 2862 ->'45 DRw/DB +18.10.54 |
KAT 4809 G81 ->'13 KAT 5151 ->'22 OPP 5151 ->'25 DRB 55 2862 ->'45 DRw/DB +18.10.54 |
|
155 | KAT 4810 G81 ->'?? KAT 5152 ->'22 OPP 5152 ->'25 DRB 55 2863 +09.33 |
KAT 4810 G81 ->'13 KAT 5152 ->'22 OPP 5152 ->'25 DRB 55 2863 +09.33 |
|
155 | KAT 4811 G81 ->'?? KAT 5153 ->'22 OPP 5153 ->'25 DRB 55 2864 +09.33 |
KAT 4811 G81 ->'13 KAT 5153 ->'22 OPP 5153 ->'25 DRB 55 2864 +09.33 |
|
155 | KAT 4813 G81 ->'?? KAT 5155 ->'22 OPP 5155 ->'25 DRB 55 2865 ->'45 DRw/DB +19.08.66 |
[KAT 4813] G81 ->'13 KAT 5155 ->'22 OPP 5155 ->'25 DRB 55 2865 ->'45 DRw/DB +19.08.66 |
|
155 | BSL 4904 G81 ->'13/14 BSL 5167 ->'25 DRB 55 2871 ->09.12.36 Ub. DRB 56 288 ->'45 DRw/DB +18.03.55 |
BSL 4904 G81 ->'13/14 BSL 5167 ->'25 DRB 55 2871 ->09.01.36 Ub. DRB 56 288 ->'45 DRw/DB +18.03.55 |
|
155 | BSL 4915 G81 ->'13/14 BSL 5178 ->'25 DRB 55 2880 ->'45 MPS + |
BSL 4915 G81 ->'13/14 BSL 5178 ->'25 DRB 55 2880 ->'45 MPS ->'?? CCCP-WL (Donetsk; '5x AW Dnepropetrowsk) + |
|
157 | ESN 5232 G81 ->'25 DRB 55 2969 ->'44 MPS + |
ESN 5232 G81 ->'25 DRB 55 2969 ->'43 WL 65 Schamotte-Fabrik Semiluki /UdSSR +67 |
|
157 | ESN 5243 G81 ->'18 AL 5312 ( ->'25 DRB 55 2977) ->'38 SNCF 1-040-D-312 ->'?? DRB/L V.u. (lt. SNCF: KV2) |
ESN 5243 G81 ->'18 AL 5312 ( ->'25 DRB 55 2977) ->'38 SNCF 1-040-D-312 ->'?? DRB/L ->'45 DRw (12.49 RBD Nürnberg) ++um 49/50 |
|
160 | DZG 4842 G81 ->'20 KBG 4874 ->'25 DRB 55 3075 ->11.35 Ub. DRB 56 282 ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
DZG 4842 G81 ->'20 KBG 4874 ->'25 DRB 55 3075 ->12.10.36 Ub. DRB 56 282 ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
162 | ESN 5285 G81 ->'25 DRB 55 3146 ->'45 MPS ('45 CCCP-WL) + |
ESN 5285 G81 ->'25 DRB 55 3146 ->'45 MPS ('45 CCCP-WL; Kessel +29.09.60) + |
|
162 | ALT 4836 G81 ->'25 DRB 55 3188 ->13.12.39 Ub. DRB 56 780 1) ->'45 DRw/DB +09.01.65 1) Eine 55 3188 wurde auch 1950 beim MPS nachgewiesen. |
ALT 4836 G81 ->'25 DRB 55 3188 ->13.12.38 Ub. DRB 56 780 1) ->'45 DRw/DB +09.01.65 1) Eine 55 3188 wurde auch 1950 beim MPS nachgewiesen. |
|
164 | DZG 4856 G81 ->'20 OST 5386 ->'25 DRB 55 3264 ->'36 Ub. DRB 56 464 ->'45 DRw/DB +24.01.64 |
DZG 4856 G81 ->'20 OST 5386 ->'25 DRB 55 3264 ->01.37 Ub. DRB 56 464 ->'45 DRw/DB +24.01.64 |
|
166 | ESN 5367 G81 ->'18/19 EST 4318 (->'25 DRB 55 3367 1) ) ->'38 SNCF 1-040-D-518 ->09.12.41 DRB/L (Ksl.) ->08.44 HVD Paris ->'45 SNCF + 1) lt. DRB-Umzeichnungsplan 1925: 55 3367 = ESN 5367 = Hen 13388, doch ESN 5367 war eine Armistice-Lok und Hen 13388 eine T14. Im vorläufigen Umzeichnungsplan von 1923 nicht enthalten; vermutlich im endgültigen Umzeichnungsplan falsch korrigiert (andere Schriftart als die übrigen Einträge) |
ESN 5367 G81 ->'18/19 EST 4318 (->'25 DRB 55 3367 1) ) ->'38 SNCF 1-040-D-518 ->09.12.41 DRB/L (Ksl.) ->08.44 HVD Paris ->'45 SNCF +07.03.57 1) lt. DRB-Umzeichnungsplan 1925: 55 3367 = ESN 5367 = Hen 13388, doch ESN 5367 war eine Armistice-Lok und Hen 13388 eine T14. Im vorläufigen Umzeichnungsplan von 1923 nicht enthalten; vermutlich im endgültigen Umzeichnungsplan falsch korrigiert (andere Schriftart als die übrigen Einträge) |
|
166 | FFT 5173 G81 ->'25 DRB 55 3374 ->'45 DRo ->'45/46 SMA ->'?? CCCP-WL (01.49-02.55 in Pervouralsk; 02.55 nach Vysokogornij) + |
FFT 5173 G81 ->'25 DRB 55 3374 ->'45 DRo ->13.10.45 SMA ->'?? CCCP-WL (01.49-02.55 in Pervouralsk; 02.55 nach Vysokogornij; Kessel +25.03.60) + |
|
168 | KÖL 4935 G81 ->'25 DRB 55 3435 ->'45 MPS + |
KÖL 4935 G81 ->'25 DRB 55 3435 ->'45 MPS ->'?? CCCP-WL (Donetsk) + |
|
168 | EFD 5173 G81 ->'25 DRB 55 3437 ->'38 Ub. DRB 56 567 ->'45 DRo ->08.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
EFD 5173 G81 ->'25 DRB 55 3437 ->07.05.38 Ub. DRB 56 567 ->'45 DRo ->08.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
|
168 | BRO 4899 G81 ->'20 OST 5288 ->'25 DRB 55 3466 ->'36 Ub. DRB 56 268 ->'45 DRw/DB +17.01.64 |
BRO 4899 G81 ->'20 OST 5288 ->'25 DRB 55 3466 ->09.04.36 Ub. DRB 56 268 ->'45 DRw/DB +17.01.64 |
|
170 | MST 5256 G81 ->'25 DRB 55 3528 ->10.44 NS/L ->'45 NS 4314 ->10.45 NS 4114 ->25.04.47 DRw/DB ->'68 DB 055 528-4 +19.09.69 ->'?? Fa. Irle in Deuz - 01.05.71 an privat für Denkmal in Netphen-Deuz ->'83 an Auto- und Technikmuseum Sinsheim /L ->'91 Technikmuseum Speyer /L ('12 vorh.) |
MST 5256 G81 ->'25 DRB 55 3528 ->10.44 NS/L ->'45 NS 4314 ->10.45 NS 4114 ->25.04.47 DRw/DB 55 3528 ->'68 DB 055 528-4 +19.09.69 ->'?? Fa. Irle in Deuz - 01.05.71 an privat für Denkmal in Netphen-Deuz ->'83 an Auto- und Technikmuseum Sinsheim /L ->'91 Technikmuseum Speyer /L ('12 vorh.) |
|
170 | MST 5263 G81 ->'25 DRB 55 3534 ->'38 Ub. DRB 56 737" ->'45 DRw/DB +13.09.61 |
MST 5263 G81 ->'25 DRB 55 3534 ->'38 Ub. DRB 56 737" ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
171 | ESN 5398 G81 ->'25 DRB 55 3586 ->26.11.38 Ub. DRB 56 661 ->'45 DRw/DB +13.09.61 |
ESN 5398 G81 ->'25 DRB 55 3586 ->26.11.38 Ub. DRB 56 661 ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
171 | ESN 5653 G81 ->'25 DRB 55 3591 ->'45 MPS ('49 CCCP-WL) + |
ESN 5653 G81 ->'25 DRB 55 3591 ->'45 MPS ('49 CCCP-WL; '5x AW Dnepropetrowsk) + |
|
172 | MNZ 5193 G81 ->'25 DRB 55 3641 ->03.36 Ub. DRB 56 466 ->'45 DRw/DB +27.04.59 |
MNZ 5193 G81 ->'25 DRB 55 3641 ->28.03.36 Ub. DRB 56 466 ->'45 DRw/DB +27.04.59 |
|
173 | ERF 5208 G81 ->'25 DRB 55 3690 ->'36 Ub. DRB 56 442 ->'45 DRw/DB +01.08.62 |
ERF 5208 G81 ->'25 DRB 55 3690 ->04.09.36 Ub. DRB 56 442 ->'45 DRw/DB +01.08.62 |
|
174 | HAN 5209 G81 ->'25 DRB 55 3734 ->'38 Ub. DRB 56 635 ->'45 DRw/DB +01.09.65 |
HAN 5209 G81 ->'25 DRB 55 3734 ->22.04.38 Ub. DRB 56 635 ->'45 DRw/DB +01.09.65 |
|
174 | HAN 5214 G81 ->'25 DRB 55 3739 ->'45 MPS + |
HAN 5214 G81 ->'25 DRB 55 3739 ->'45 MPS +18.08.51 ->'52 CCCP-WL + |
|
174 | HAN 5228 G81 ->'25 DRB 55 3751 ->'39 Ub. DRB 56 799 ->'45 DRw/DB +27.09.66 |
HAN 5228 G81 ->'25 DRB 55 3751 ->27.05.39 Ub. DRB 56 799 ->'45 DRw/DB +27.09.66 |
|
177 | MST 5271 G81 ->'25 DRB 55 3895 ->'45 MPS + |
MST 5271 G81 ->'25 DRB 55 3895 ->'45 MPS ->'48 WL 194 Schamotte-Fabrik Semiluki /UdSSR +67 |
|
181 | POS 4993 G81 ->'20 OST 4993 ->'25 DRB 55 4078 ->'38/39 Ub. DRB 56 629 ->'45 MPS +02.11.48 |
POS 4993 G81 ->'20 OST 4993 ->'25 DRB 55 4078 ->12.38 Ub. DRB 56 629 ->'45 MPS +02.11.48 |
|
181 | POS 4998 G81 ->'20 OST 4998 ->'25 DRB 55 4082 ->'45 MPS + |
POS 4998 G81 ->'20 OST 4998 ->'25 DRB 55 4082 ->'45 MPS (01.51 abg. Jugo-Zapadnaja Eb.) + |
|
182 | KÖL 5154 G81 ->'25 DRB 55 4143 ->12.35 Ub. DRB 56 348 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
KÖL 5154 G81 ->'25 DRB 55 4143 ->01.36 Ub. DRB 56 348 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
|
183 | MNZ 5209 G81 ->'25 DRB 55 4165 ->'45 DRo +22.12.47 |
MNZ 5209 G81 ->'25 DRB 55 4165 ->'45 DRo +22.08.47 |
|
185 | KBG 5184 G81 ->'25 DRB 55 4214 ->'38 Ub. DRB 56 561 (04.42 RBD Königsberg) V.u. |
KBG 5184 G81 ->'25 DRB 55 4214 ->'38 Ub. DRB 56 561 (05.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Osteroda erfasst) V.u. |
|
187 | ESN 5764 G81 ->'25 DRB 55 4303 ->21.04.36 Ub. DRB 56 380 ->'45 DRw/DB +13.09.61 |
ESN 5764 G81 ->'25 DRB 55 4303 ->21.04.36 Ub. DRB 56 380 ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
188 | KÖL 5171 G81 ->'25 DRB 55 4356 ->'38 Ub. DRB 56 549 ->'45 DRw/DB +14.03.57 |
KÖL 5171 G81 ->'25 DRB 55 4356 ->02.38 Ub. DRB 56 549 ->'45 DRw/DB +14.03.57 |
|
188 | FFT 5226 G81 ->'25 DRB 55 4373 ->'38/39 Ub. DRB 56 717" (07.44 Ost-Schadrückführlok) V.u. |
FFT 5226 G81 ->'25 DRB 55 4373 ->01.39 Ub. DRB 56 717" (07.44 Ost-Schadrückführlok) V.u. |
|
189 | BRO 5162 G81 ->'20 OST 5346 ->'25 DRB 55 4420 ->'38/39 Ub. DRB 56 630 ->'45 PKP Tr5-56 +30.12.66 |
BRO 5162 G81 ->'20 OST 5346 ->'25 DRB 55 4420 ->01.39 Ub. DRB 56 630 ->'45 PKP Tr5-56 +30.12.66 |
|
191 | MST 5352 G81 ->'25 DRB 55 4492 ->'39 Ub. DRB 56 781" ->'45 DRo ->20.05.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
MST 5352 G81 ->'25 DRB 55 4492 ->12.38 Ub. DRB 56 781" ->'45 DRo ->20.05.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
|
192 | ALT 4949 G81 ->'18 MST 5705 ->'25 DRB 55 4529 ->'38 Ub. DRB 56 727" ->'45 DRw/DB (SWDE) +30.09.60 |
ALT 4949 G81 ->'18 MST 5705 ->'25 DRB 55 4529 ->09.38 Ub. DRB 56 727" ->'45 DRw/DB (SWDE) +30.09.60 |
|
194 | STN 4985 G81 ->'25 DRB 55 4611 ->'38 Ub. DRB 56 508" ->'45 DRw/DB +13.09.61 |
STN 4985 G81 ->'25 DRB 55 4611 ->12.37 Ub. DRB 56 508" ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
199 | MNZ 5264 G81 ->'25 DRB 55 4780 ('39 RAW Darmstadt) V.u. |
MNZ 5264 G81 ->'25 DRB 55 4780 ->12.39 Ub. DRB 56 832 ->'45 DRw/DB +14.03.57 |
|
200 | BRÜ 32 G81 ->'?? BRÜ 65 ->'?? BRÜ 5182 ->'?? FFT 5303 ->'25 DRB 55 4823 ->'38 Ub. DRB 56 588 ->'45 DRw/DB +19.04.60 |
BRÜ 32 G81 ->'?? BRÜ 65 ->'?? BRÜ 5182 ->'?? FFT 5303 ->'25 DRB 55 4823 ->12.38 Ub. DRB 56 588 ->'45 DRw/DB +19.04.60 |
|
200 | BRÜ 40 G81 ->'?? BRÜ 5190 ->'?? FFT 5306 ->'25 DRB 55 4828 ->16.08.38 Ub. DRB 56 579 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
BRÜ 40 G81 ->'?? BRÜ 5190 ->'?? FFT 5306 ->'25 DRB 55 4828 ->15.08.38 Ub. DRB 56 579 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
|
200 | KSL 5300 G81 ->'25 DRB 55 4847 ->11.35 Ub. DRB 56 324 ->'45 DRo ->20.05.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
KSL 5300 G81 ->'25 DRB 55 4847 ->31.10.35 Ub. DRB 56 324 ->'45 DRo ->20.05.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
|
200 | KSL 5305 G81 ->'25 DRB 55 4850 ->30.09.35 Ub. DRB 56 313 ->'45 MPS + |
KSL 5305 G81 ->'25 DRB 55 4850 ->30.09.35 Ub. DRB 56 313 ->'45 MPS ('5x AW Dnepropetrowsk) + |
|
201 | FFT 5286 G81 ->'25 DRB 55 4872 ->'38 Ub. DRB 56 728" ->'45 PKP Tr5-30 +22.01.66 |
FFT 5286 G81 ->'25 DRB 55 4872 ->08.38 Ub. DRB 56 728" ->'45 PKP Tr5-30 +22.01.66 |
|
201 | ESN 5990 G81 ->'25 DRB 55 4890 ->'45 MPS ('45 CCCP-WL) + |
ESN 5990 G81 ->'25 DRB 55 4890 ->'45 MPS ('45 CCCP-WL; '5x AW Dnepropetrowsk) + |
|
203 | POS 5217 G81 ->'20 OST 5217 ->'25 DRB 55 4973 ->'37 Ub. DRB 56 430 ->'45 DRw/DB +27.09.66 |
POS 5217 G81 ->'20 OST 5217 ->'25 DRB 55 4973 ->01.37 Ub. DRB 56 430 ->'45 DRw/DB +27.09.66 |
|
204 | KAT 5370 G81 ->'22 OPP 5370 ->'25 DRB 55 5022 ->22.08.38 Ub. DRB 56 617" ->'45 DRo/DR +05.04.68 |
KAT 5370 G81 ->'22 OPP 5370 ->'25 DRB 55 5022 ->12.09.38 Ub. DRB 56 617" ->'45 DRo/DR +05.04.68 |
|
207 | POS 5231 G81 ->'20 OST 5231 ->'25 DRB 55 5139 ->'37 Ub. DRB 56 429 ->'45 DRo/DR +12.10.67 |
POS 5231 G81 ->'20 OST 5231 ->'25 DRB 55 5139 ->12.36 Ub. DRB 56 429 ->'45 DRo/DR +12.10.67 |
|
207 | DZG 4965 G81 ->'20 KBG 4965 ->'25 DRB 55 5149 ->'36 Ub. DRB 56 293 ->'45 DRw/DB +23.11.56 |
DZG 4965 G81 ->'20 KBG 4965 ->'25 DRB 55 5149 ->24.04.36 Ub. DRB 56 293 ->'45 DRw/DB +23.11.56 |
|
208 | KÖL 5331 G81 ->'25 DRB 55 5187 ->'38 Ub. DRB 56 550 ->'45 DRw/DB +27.09.66 |
KÖL 5331 G81 ->'25 DRB 55 5187 ->21.02.38 Ub. DRB 56 550 ->'45 DRw/DB +27.09.66 |
|
208 | POS 5264 G81 ->'20 OST 5264 ->'25 DRB 55 5221 ->'40 Ub. DRB 56 866 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
POS 5264 G81 ->'20 OST 5264 ->'25 DRB 55 5221 ->10.05.40 Ub. DRB 56 866 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
|
209 | BSL 5376 G81 ->'25 DRB 55 5228 ->'45 MPS + |
BSL 5376 G81 ->'25 DRB 55 5228 ->'45 MPS ('5x AW Dnepropetrowsk) + |
|
210 | MST 5696 G81 ->'25 DRB 55 5254 ->'45 DRo ->13.10.45 SMA ->'?? CCCP-WL (Einsatz im Eisenlegierungswerk Tscheljabinsk) + |
MST 5696 G81 ->'25 DRB 55 5254 ->'45 DRo ->13.10.45 SMA ->'?? CCCP-WL (Einsatz im Eisenlegierungswerk Tscheljabinsk; Kessel +23.03.72) + |
|
211 | KAT 5400 G81 ->'22 OPP 5400 ->'25 DRB 55 5308 ->'36 Ub. DRB 56 448 ->'45 DRw/DB +14.07.58 |
KAT 5400 G81 ->'22 OPP 5400 ->'25 DRB 55 5308 ->09.10.36 Ub. DRB 56 448 ->'45 DRw/DB +14.07.58 |
|
213 | BSL 5387 G81 ->'25 DRB 55 5393 + |
BSL 5387 G81 ->'25 DRB 55 5393 (04.45 von sowj. Besatzungsmacht in Sagan erfasst) V.u. |
|
213 | HAL 5243 G81 ->'25 DRB 55 5405 ->'39 Ub. DRB 56 782" ->'45 DRo ->20.05.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
HAL 5243 G81 ->'25 DRB 55 5405 ->01.39 Ub. DRB 56 782" ->'45 DRo ->20.05.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
|
214 | MGD 5224 G81 ->'25 DRB 55 5427 ->'36 Ub. DRB 56 255 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
MGD 5224 G81 ->'25 DRB 55 5427 ->20.01.36 Ub. DRB 56 255 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
|
215 | HAL 5265 G81 ->'25 DRB 55 5500 ->03.36 Ub. DRB 56 384 ->'45 DRo/DR ->'70 DR [56 1384-9] +18.11.70 |
HAL 5265 G81 ->'25 DRB 55 5500 ->14.03.36 Ub. DRB 56 384 ->'45 DRo/DR ->'70 DR [56 1384-9] +18.11.70 |
|
216 | ALT 5165 G81 ->'25 DRB 55 5520 ->'38 Ub. DRB 56 716" ->'45 PKP Tr5-9 +01.07.70 |
ALT 5165 G81 ->'25 DRB 55 5520 ->01.39 Ub. DRB 56 716" ->'45 PKP Tr5-9 +01.07.70 |
|
216 | STN 5308 G81 ->'25 DRB 55 5539 ->30.06.39 Ub. DRB 56 770" ->09.44 NS/L ->'45 NS 4673 ->03.10.47 DRw/DB 56 770" +30.09.60 |
STN 5308 G81 ->'25 DRB 55 5539 ->17.07.39 Ub. DRB 56 770" ->09.44 NS/L ->'45 NS 4673 ->03.10.47 DRw/DB 56 770" +30.09.60 |
|
217 | ESN 5528 G81 ->'25 DRB 55 5567 ->'44 MPS ('49 CCCP-WL) + |
ESN 5528 G81 ->'25 DRB 55 5567 ->'44 MPS ('49 CCCP-WL; '5x AW Dnepropetrowsk) + |
|
218 | ESN 6013 G81 ->'25 DRB 55 5618 ->'38 Ub. DRB 56 553 ->'45 CFR + |
ESN 6013 G81 ->'25 DRB 55 5618 ->05.03.38 Ub. DRB 56 553 ->'45 CFR + |
|
220 | ALT 4855 G81 ->25.06.21 PKP Tp4-73 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 2648" +11.02.43 ->'45 MPS ('45 CCCP-WL) + |
ALT 4855 G81 ->25.06.21 PKP Tp4-73 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 2648" +11.02.43 ->'45 MPS ('45 CCCP-WL; '56 bei Bakal Bergbauverwaltung) + |
|
226 | HAN 5655 G81 ->'18/19 CIRM ->'19 PKP Tp4-369 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 3276" ->'45 DRw/DB +13.12.51 |
HAN 5655 G81 ->'18/19 CIRM ->03.02.19 PKP Tp4-369 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 3276" ->'45 DRw/DB +13.12.51 |
|
228 | BRO 4902 G81 ->'18/20 PKP Tp4-186 ->'39 NKPS ->ca.'41/42 DRB ->'45 DRB 55 3708" (09.44 OBD Krakau) V.u. |
BRO 4902 G81 ->'18/20 PKP Tp4-186 ->'39 NKPS ->ca.'41/42 DRB ->'45 DRB 55 3708" (09.44 OBD Krakau; 05.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Skarżysko-Kamienna erfasst) V.u. |
|
234 | SBR 4971 G81 ->'20 SAAR 4927 ->'35 DRB 55 5644 ->12.38 Ub. DRB 56 747 ->'45 DRw/DB +26.01.59 |
SBR 4971 G81 ->'20 SAAR 4927 ->'35 DRB 55 5644 ->12.01.39 Ub. DRB 56 747 ->'45 DRw/DB +26.01.59 |
|
234 | SBR 4975 G81 ->'20 SAAR 4929 ->'35 DRB 55 5646 ->'39 Ub. DRB 56 746 ->'45 MPS +12.11.51 |
SBR 4975 G81 ->'20 SAAR 4929 ->'35 DRB 55 5646 ->12.38 Ub. DRB 56 746 ->'45 MPS +12.11.51 |
|
244 | Mecklenburgische Friedrich-Franz-Eb. (MFFE) 485 (G81) ->'25 DRB 55 5805 ->'39 Ub. DRB 56 633 ->'45 DRw/DB (SWDE) +30.09.60 |
Mecklenburgische Friedrich-Franz-Eb. (MFFE) 485 (G81) ->'25 DRB 55 5805 ->04.02.39 Ub. DRB 56 633 ->'45 DRw/DB (SWDE) +30.09.60 |
|
244 | Mecklenburgische Friedrich-Franz-Eb. (MFFE) 487 (G81) ->'25 DRB 55 5807 ->'39 Ub. DRB 56 768" ->'45 DRw/DB +20.11.58 |
Mecklenburgische Friedrich-Franz-Eb. (MFFE) 487 (G81) ->'25 DRB 55 5807 ->30.06.39 Ub. DRB 56 768" ->'45 DRw/DB +20.11.58 |
|
246 | kkStB 73.376 ->'18 PKP Tp15-177 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 5846 (12.43 OBD Krakau) V.u. |
kkStB 73.376 ->'18 PKP Tp15-177 ->'39 DRB ->'41 DRB 55 5846 (12.43 OBD Krakau; 05.45 von sowj. Besatzungsmacht in Jelcz erfasst) V.u. |
|
277 | KSL 5341 G83 ->'25 DRB 56 126 ->'45 DRo/DR ->16.07.62 verk. WL 8 VEB Niederschachthofen Calbe/Saale + |
KSL 5341 G83 ->'25 DRB 56 126 ->'45 DRo/DR ->16.07.62 verk. WL 8 VEB Niederschachtofen Calbe/Saale + |
|
282 | MGD 5224 G81 ->'25 DRB 55 5427 ->'36 Ub. DRB 56 255 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
MGD 5224 G81 ->'25 DRB 55 5427 ->20.01.36 Ub. DRB 56 255 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
|
282 | BRO 4899 G81 ->'20 OST 5288 ->'25 DRB 55 3466 ->'36 Ub. DRB 56 268 ->'45 DRw/DB +17.01.64 |
BRO 4899 G81 ->'20 OST 5288 ->'25 DRB 55 3466 ->09.04.36 Ub. DRB 56 268 ->'45 DRw/DB +17.01.64 |
|
284 | DZG 4842 G81 ->'20 KBG 4874 ->'25 DRB 55 3075 ->11.35 Ub. DRB 56 282 ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
DZG 4842 G81 ->'20 KBG 4874 ->'25 DRB 55 3075 ->12.10.36 Ub. DRB 56 282 ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
284 | BSL 4904 G81 ->'13/14 BSL 5167 ->'25 DRB 55 2871 ->09.12.36 Ub. DRB 56 288 ->'45 DRw/DB +18.03.55 |
BSL 4904 G81 ->'13/14 BSL 5167 ->'25 DRB 55 2871 ->09.01.36 Ub. DRB 56 288 ->'45 DRw/DB +18.03.55 |
|
284 | DZG 4965 G81 ->'20 KBG 4965 ->'25 DRB 55 5149 ->'36 Ub. DRB 56 293 ->'45 DRw/DB +23.11.56 |
DZG 4965 G81 ->'20 KBG 4965 ->'25 DRB 55 5149 ->24.04.36 Ub. DRB 56 293 ->'45 DRw/DB +23.11.56 |
|
284 | KSL 5305 G81 ->'25 DRB 55 4850 ->30.09.35 Ub. DRB 56 313 ->'45 MPS + |
KSL 5305 G81 ->'25 DRB 55 4850 ->30.09.35 Ub. DRB 56 313 ->'45 MPS ('5x AW Dnepropetrowsk) + |
|
284 | KSL 5300 G81 ->'25 DRB 55 4847 ->11.35 Ub. DRB 56 324 ->'45 DRo ->20.05.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
KSL 5300 G81 ->'25 DRB 55 4847 ->31.10.35 Ub. DRB 56 324 ->'45 DRo ->20.05.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
|
285 | KÖL 5154 G81 ->'25 DRB 55 4143 ->12.35 Ub. DRB 56 348 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
KÖL 5154 G81 ->'25 DRB 55 4143 ->01.36 Ub. DRB 56 348 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
|
286 | ESN 5764 G81 ->'25 DRB 55 4303 ->21.04.36 Ub. DRB 56 380 ->'45 DRw/DB +13.09.61 |
ESN 5764 G81 ->'25 DRB 55 4303 ->21.04.36 Ub. DRB 56 380 ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
286 | HAL 5265 G81 ->'25 DRB 55 5500 ->03.36 Ub. DRB 56 384 ->'45 DRo/DR ->'70 DR [56 1384-9] +18.11.70 |
HAL 5265 G81 ->'25 DRB 55 5500 ->14.03.36 Ub. DRB 56 384 ->'45 DRo/DR ->'70 DR [56 1384-9] +18.11.70 |
|
287 | POS 5231 G81 ->'20 OST 5231 ->'25 DRB 55 5139 ->'37 Ub. DRB 56 429 ->'45 DRo/DR +12.10.67 |
POS 5231 G81 ->'20 OST 5231 ->'25 DRB 55 5139 ->12.36 Ub. DRB 56 429 ->'45 DRo/DR +12.10.67 |
|
287 | POS 5217 G81 ->'20 OST 5217 ->'25 DRB 55 4973 ->'37 Ub. DRB 56 430 ->'45 DRw/DB +27.09.66 |
POS 5217 G81 ->'20 OST 5217 ->'25 DRB 55 4973 ->01.37 Ub. DRB 56 430 ->'45 DRw/DB +27.09.66 |
|
287 | ERF 5208 G81 ->'25 DRB 55 3690 ->'36 Ub. DRB 56 442 ->'45 DRw/DB +01.08.62 |
ERF 5208 G81 ->'25 DRB 55 3690 ->04.09.36 Ub. DRB 56 442 ->'45 DRw/DB +01.08.62 |
|
287 | KAT 5400 G81 ->'22 OPP 5400 ->'25 DRB 55 5308 ->'36 Ub. DRB 56 448 ->'45 DRw/DB +14.07.58 |
KAT 5400 G81 ->'22 OPP 5400 ->'25 DRB 55 5308 ->09.10.36 Ub. DRB 56 448 ->'45 DRw/DB +14.07.58 |
|
288 | DZG 4856 G81 ->'20 OST 5386 ->'25 DRB 55 3264 ->'36 Ub. DRB 56 464 ->'45 DRw/DB +24.01.64 |
DZG 4856 G81 ->'20 OST 5386 ->'25 DRB 55 3264 ->01.37 Ub. DRB 56 464 ->'45 DRw/DB +24.01.64 |
|
288 | MNZ 5193 G81 ->'25 DRB 55 3641 ->03.36 Ub. DRB 56 466 ->'45 DRw/DB +27.04.59 |
MNZ 5193 G81 ->'25 DRB 55 3641 ->28.03.36 Ub. DRB 56 466 ->'45 DRw/DB +27.04.59 |
|
289 | STN 4985 G81 ->'25 DRB 55 4611 ->'38 Ub. DRB 56 508" ->'45 DRw/DB +13.09.61 |
STN 4985 G81 ->'25 DRB 55 4611 ->12.37 Ub. DRB 56 508" ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
290 | KÖL 5171 G81 ->'25 DRB 55 4356 ->'38 Ub. DRB 56 549 ->'45 DRw/DB +14.03.57 |
KÖL 5171 G81 ->'25 DRB 55 4356 ->02.38 Ub. DRB 56 549 ->'45 DRw/DB +14.03.57 |
|
290 | KÖL 5331 G81 ->'25 DRB 55 5187 ->'38 Ub. DRB 56 550 ->'45 DRw/DB +27.09.66 |
KÖL 5331 G81 ->'25 DRB 55 5187 ->21.02.38 Ub. DRB 56 550 ->'45 DRw/DB +27.09.66 |
|
290 | ESN 6013 G81 ->'25 DRB 55 5618 ->'38 Ub. DRB 56 553 ->'45 CFR + |
ESN 6013 G81 ->'25 DRB 55 5618 ->05.03.38 Ub. DRB 56 553 ->'45 CFR + |
|
290 | KBG 5184 G81 ->'25 DRB 55 4214 ->'38 Ub. DRB 56 561 (04.42 RBD Königsberg) V.u. |
KBG 5184 G81 ->'25 DRB 55 4214 ->'38 Ub. DRB 56 561 (05.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Osteroda erfasst) V.u. |
|
290 | EFD 5173 G81 ->'25 DRB 55 3437 ->'38 Ub. DRB 56 567 ->'45 DRo ->08.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
EFD 5173 G81 ->'25 DRB 55 3437 ->07.05.38 Ub. DRB 56 567 ->'45 DRo ->08.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
|
291 | BRÜ 40 G81 ->'?? BRÜ 5190 ->'?? FFT 5306 ->'25 DRB 55 4828 ->16.08.38 Ub. DRB 56 579 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
BRÜ 40 G81 ->'?? BRÜ 5190 ->'?? FFT 5306 ->'25 DRB 55 4828 ->15.08.38 Ub. DRB 56 579 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
|
291 | BRÜ 32 G81 ->'?? BRÜ 65 ->'?? BRÜ 5182 ->'?? FFT 5303 ->'25 DRB 55 4823 ->'38 Ub. DRB 56 588 ->'45 DRw/DB +19.04.60 |
BRÜ 32 G81 ->'?? BRÜ 65 ->'?? BRÜ 5182 ->'?? FFT 5303 ->'25 DRB 55 4823 ->12.38 Ub. DRB 56 588 ->'45 DRw/DB +19.04.60 |
|
292 | KAT 5370 G81 ->'22 OPP 5370 ->'25 DRB 55 5022 ->22.08.38 Ub. DRB 56 617" ->'45 DRo/DR +05.04.68 |
KAT 5370 G81 ->'22 OPP 5370 ->'25 DRB 55 5022 ->12.09.38 Ub. DRB 56 617" ->'45 DRo/DR +05.04.68 |
|
292 | POS 4993 G81 ->'20 OST 4993 ->'25 DRB 55 4078 ->'38/39 Ub. DRB 56 629 ->'45 MPS +02.11.48 |
POS 4993 G81 ->'20 OST 4993 ->'25 DRB 55 4078 ->12.38 Ub. DRB 56 629 ->'45 MPS +02.11.48 |
|
292 | BRO 5162 G81 ->'20 OST 5346 ->'25 DRB 55 4420 ->'38/39 Ub. DRB 56 630 ->'45 PKP Tr5-56 +30.12.66 |
BRO 5162 G81 ->'20 OST 5346 ->'25 DRB 55 4420 ->01.39 Ub. DRB 56 630 ->'45 PKP Tr5-56 +30.12.66 |
|
292 | Mecklenburgische Friedrich-Franz-Eb. (MFFE) 485 (G81) ->'25 DRB 55 5805 ->'39 Ub. DRB 56 633 ->'45 DRw/DB (SWDE) +30.09.60 |
Mecklenburgische Friedrich-Franz-Eb. (MFFE) 485 (G81) ->'25 DRB 55 5805 ->04.02.39 Ub. DRB 56 633 ->'45 DRw/DB (SWDE) +30.09.60 |
|
292 | HAN 5209 G81 ->'25 DRB 55 3734 ->'38 Ub. DRB 56 635 ->'45 DRw/DB +01.09.65 |
HAN 5209 G81 ->'25 DRB 55 3734 ->22.04.38 Ub. DRB 56 635 ->'45 DRw/DB +01.09.65 |
|
293 | ESN 5398 G81 ->'25 DRB 55 3586 ->26.11.38 Ub. DRB 56 661 ->'45 DRw/DB +13.09.61 |
ESN 5398 G81 ->'25 DRB 55 3586 ->26.11.38 Ub. DRB 56 661 ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
294 | ALT 5165 G81 ->'25 DRB 55 5520 ->'38 Ub. DRB 56 716" ->'45 PKP Tr5-9 +01.07.70 |
ALT 5165 G81 ->'25 DRB 55 5520 ->01.39 Ub. DRB 56 716" ->'45 PKP Tr5-9 +01.07.70 |
|
294 | FFT 5226 G81 ->'25 DRB 55 4373 ->'38/39 Ub. DRB 56 717" (07.44 Ost-Schadrückführlok) V.u. |
FFT 5226 G81 ->'25 DRB 55 4373 ->01.39 Ub. DRB 56 717" (07.44 Ost-Schadrückführlok) V.u. |
|
295 | ALT 4949 G81 ->'18 MST 5705 ->'25 DRB 55 4529 ->'38 Ub. DRB 56 727" ->'45 DRw/DB (SWDE) +30.09.60 |
ALT 4949 G81 ->'18 MST 5705 ->'25 DRB 55 4529 ->09.38 Ub. DRB 56 727" ->'45 DRw/DB (SWDE) +30.09.60 |
|
295 | FFT 5286 G81 ->'25 DRB 55 4872 ->'38 Ub. DRB 56 728" ->'45 PKP Tr5-30 +22.01.66 |
FFT 5286 G81 ->'25 DRB 55 4872 ->08.38 Ub. DRB 56 728" ->'45 PKP Tr5-30 +22.01.66 |
|
295 | MST 5263 G81 ->'25 DRB 55 3534 ->'38 Ub. DRB 56 737" ->'45 DRw/DB +13.09.61 |
MST 5263 G81 ->'25 DRB 55 3534 ->'38 Ub. DRB 56 737" ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
295 | SBR 4975 G81 ->'20 SAAR 4929 ->'35 DRB 55 5646 ->'39 Ub. DRB 56 746 ->'45 MPS +12.11.51 |
SBR 4975 G81 ->'20 SAAR 4929 ->'35 DRB 55 5646 ->12.38 Ub. DRB 56 746 ->'45 MPS +12.11.51 |
|
295 | SBR 4971 G81 ->'20 SAAR 4927 ->'35 DRB 55 5644 ->12.38 Ub. DRB 56 747 ->'45 DRw/DB +26.01.59 |
SBR 4971 G81 ->'20 SAAR 4927 ->'35 DRB 55 5644 ->12.01.39 Ub. DRB 56 747 ->'45 DRw/DB +26.01.59 |
|
295 | Mecklenburgische Friedrich-Franz-Eb. (MFFE) 487 (G81) ->'25 DRB 55 5807 ->'39 Ub. DRB 56 768" ->'45 DRw/DB +20.11.58 |
Mecklenburgische Friedrich-Franz-Eb. (MFFE) 487 (G81) ->'25 DRB 55 5807 ->30.06.39 Ub. DRB 56 768" ->'45 DRw/DB +20.11.58 |
|
295 | STN 5308 G81 ->'25 DRB 55 5539 ->30.06.39 Ub. DRB 56 770" ->09.44 NS/L ->'45 NS 4673 ->03.10.47 DRw/DB 56 770" +30.09.60 |
STN 5308 G81 ->'25 DRB 55 5539 ->17.07.39 Ub. DRB 56 770" ->09.44 NS/L ->'45 NS 4673 ->03.10.47 DRw/DB 56 770" +30.09.60 |
|
296 | ALT 4836 G81 ->'25 DRB 55 3188 ->13.12.39 Ub. DRB 56 780 1) ->'45 DRw/DB +09.01.65 1) Eine 55 3188 wurde auch 1950 beim MPS nachgewiesen. |
ALT 4836 G81 ->'25 DRB 55 3188 ->13.12.38 Ub. DRB 56 780 1) ->'45 DRw/DB +09.01.65 1) Eine 55 3188 wurde auch 1950 beim MPS nachgewiesen. |
|
296 | MST 5352 G81 ->'25 DRB 55 4492 ->'39 Ub. DRB 56 781" ->'45 DRo ->20.05.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
MST 5352 G81 ->'25 DRB 55 4492 ->12.38 Ub. DRB 56 781" ->'45 DRo ->20.05.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
|
296 | HAL 5243 G81 ->'25 DRB 55 5405 ->'39 Ub. DRB 56 782" ->'45 DRo ->20.05.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
HAL 5243 G81 ->'25 DRB 55 5405 ->01.39 Ub. DRB 56 782" ->'45 DRo ->20.05.46 MPS (04.47 abg. Brest-Litovskaja Eb.) + |
|
296 | HAN 5228 G81 ->'25 DRB 55 3751 ->'39 Ub. DRB 56 799 ->'45 DRw/DB +27.09.66 |
HAN 5228 G81 ->'25 DRB 55 3751 ->27.05.39 Ub. DRB 56 799 ->'45 DRw/DB +27.09.66 |
|
296 | DRB 55 xxxx ->'39/40 Ub. DRB 56 819 ->'45 DRw/DB +14.03.57 |
DRB 55 xxxx ->01.40 Ub. DRB 56 819 ->'45 DRw/DB +14.03.57 |
|
297 | ? DRB 55 xxxx ->'39/40 Ub. DRB 56 832 ->'45 DRw/DB +14.03.57 |
Graf 1918/ 7033 MNZ 5264 G81 ->'25 DRB 55 4780 ->12.39 Ub. DRB 56 832 ->'45 DRw/DB +14.03.57 |
|
297 | POS 5264 G81 ->'20 OST 5264 ->'25 DRB 55 5221 ->'40 Ub. DRB 56 866 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
POS 5264 G81 ->'20 OST 5264 ->'25 DRB 55 5221 ->10.05.40 Ub. DRB 56 866 ->'45 DRw/DB +30.09.60 |
|
298 | DRB 55 xxxx ->'40/41 Ub. DRB 56 878 ->'45 DRw/DB +01.08.62 |
DRB 55 xxxx ->'41 Ub. DRB 56 878 ->'45 DRw/DB +01.08.62 |
|
311 | ERF 5352 G82 ->'25 DRB 56 2007 (12.44 RBD Regensburg) V.u. |
ERF 5352 G82 ->'25 DRB 56 2007 +03.43 |
|
315 | KSL 5084 G82 ->'25 DRB 56 2177 ->'45 DRw (SWDE) +11.03.46 |
KSL 5084 G82 ->'25 DRB 56 2177 ->'45 DRw +11.03.46 |
|
316 | KSL 5124 G82 ->'25 DRB 56 2204 (11.7.42 an FeKo 3; 30.10.42 Brückenbelastung bei Ostrogoschsk) V.u. |
KSL 5124 G82 ->'25 DRB 56 2204 (11.7.42 an FeKo 3; 30.10.42 Brückenbelastung bei Ostrogoschsk; KV) +30.09.43 |
|
316 | KSL 5128 G82 ->'25 DRB 56 2208 V.u. |
KSL 5128 G82 ->'25 DRB 56 2208 +03.43 |
|
317 | KSL 5141 G82 ->'25 DRB 56 2221 ->'45 DRo/DR +30.09.70 |
KSL 5141 G82 ->'25 DRB 56 2221 ->'45 DRo/DR ->'70 DR [56 2221-2] +30.09.70 |
|
318 | KSL 4948 G82 ->'25 DRB 56 2313 (16.01.42 an RVD Minsk) V.u. |
KSL 4948 G82 ->'25 DRB 56 2313 (16.01.42 an RVD Minsk; KV) +31.01.44 |
|
319 | KSL 4971 G82 ->'25 DRB 56 2336 ->'45 MPS + |
KSL 4971 G82 ->'25 DRB 56 2336 ->'45 MPS (01.51 abg. bei Turkestano-Sibirskaya Eb.) + |
|
323 | KSL 3474 G82 ->'25 DRB 56 2614 ->'44 MPS ('44 CCCP-WL) + |
KSL 3474 G82 ->'25 DRB 56 2614 ->'44 MPS ('44 CCCP-WL; Kessel +23.03.72) + |
|
326 | DRB 56 2795 ->'45 PKP Tr6-39 +19.01.72 ->'?? Eisenbahnmuseum Warschau ('11 vorh.) |
DRB 56 2795 ->'45 PKP Tr6-39 +19.01.72 ->'?? Eisenbahnmuseum Warschau ('17 vorh.) |
|
336 | kkStB 170.497 ->'18 BBÖ ->'38 DRB 56 3199 ->31.12.40 MÁV/L (bis 30.11.41) ('42 RBD Oppeln) V.u. |
kkStB 170.497 ->'18 BBÖ ->'38 DRB 56 3199 ->31.12.40 MÁV/L (bis 30.11.41) (05.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Cluj/Rumänien erfasst) V.u. |
|
337 | BBÖ 170.664 ->'38 DRB 56 3253 ->29.09.43 MÁV/L (bis 10.01.45) V.u. |
BBÖ 170.664 ->'38 DRB 56 3253 ->29.09.43 MÁV/L (bis 10.01.45) ->'45 MPS ('5x AW Dnepropetrowsk) + |
|
338 | kkStB 170.715 ->'18 ČSD ->'2x BBÖ ->'38 DRB 56 3288 ->28.03.44 MÁV/L V.u. |
kkStB 170.715 ->'18 ČSD ->'2x BBÖ ->'38 DRB 56 3288 ->28.03.44 MÁV/L (06.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Ulmeni/Rumänien erfasst) V.u. |
|
346 | BBÖ 270.130 ->'38 DRB 56 3428 ->30.12.40 MÁV/L (bis '45) V.u. |
BBÖ 270.130 ->'38 DRB 56 3428 ->30.12.40 MÁV/L (bis '45) (05.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Cluj/Rumänien erfasst) V.u. |
|
346 | BBÖ 270.139 ->'38 DRB 56 3437 ->01.04.41 MÁV/L (bis 10.44) V.u. |
BBÖ 270.139 ->'38 DRB 56 3437 ->01.04.41 MÁV/L (bis 10.44) (06.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Mureş/Rumänien erfasst) V.u. |
|
347 | BBÖ 270.281 ->'38 DRB 56 3490 ->'45 ÖBB ->'53 ÖBB 156.3490 ->10.10.66 Anl. 01049 + |
BBÖ 270.281 ->'38 DRB 56 3490 ->'45 ÖBB ->'53 ÖBB 156.3490 ->10.10.66 Anl. 01049 +04.08.76 |
|
348 | BBÖ 270.309 ->'38 DRB 56 3497 ->31.03.41 MÁV/L (bis 10.44) V.u. |
BBÖ 270.309 ->'38 DRB 56 3497 ->31.03.41 MÁV/L (bis 10.44) (06.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Mureş/Rumänien erfasst) V.u. |
|
349 | PKP 2081 ->ca.'25 PKP Tr12-54 ->'39 DRB ->'41 DRB 56 3520 V.u. |
PKP 2081 ->ca.'25 PKP Tr12-54 ->'39 DRB ->'41 DRB 56 3520 (ca. 05.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Tschechoslowakei) erfasst) V.u. |
|
382 | (BBÖ 80.2969) ->'19 PKP 2004 ->ca.'25 PKP Tw12-12 ->'39 DRB ->'41 DRB 57 325 ->04.10.43 MÁV/L (vermtl. verkauft; Bild von 1950 oder später zeigt die Lok ohne Eigentumsmerkmale) ->'45 ÖBB/T ->'?? verk. + |
(BBÖ 80.2969) ->'19 PKP 2004 ->ca.'25 PKP Tw12-12 ->'39 DRB ->'41 DRB 57 325 ->04.10.43 MÁV/L ('44/45 zurück) ->'45 ÖBB/T ->'?? verk. 1) + 1) vermtl. verkauft; Bild von 1950 oder später zeigt die Lok ohne Eigentumsmerkmale |
|
405 | SBR 5101 G10 ->'?? SBR 5401 ->'20 TRI 5401 ->'25 DRB 57 1001 ->'44 MPS + |
SBR 5101 G10 ('10 Weltausstellung Brüssel) ->'10 SBR 5401 ->'20 TRI 5401 ->'25 DRB 57 1001 ->'44 MPS + |
|
410 | BSL 5417 G10 ->'25 DRB 57 1261 (01.30 RBD Osten) V.u. |
BSL 5417 G10 ->'25 DRB 57 1261 ->30.08.42 NSB/L (13.01.45 durch Sabotageakt in Jørstadt Elv zerstört) ++ |
|
411 | BSL 5420 G10 ->'25 DRB 57 1336 ->12.08.42 BDŽ/L (bis 16.12.43) ->'45 DRw/DB +29.07.61 |
BSL 5420 G10 ->'25 DRB 57 1336 ->12.08.42 BDŽ/L (bis 16.12.43) ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
418 | KAT 5495 G10 ->'22 OPP 5495 ->'25 DRB 57 1658 ->'44 MPS ->ca.'45/46 PKP Tw1-90" +08.12.76 ->'?? Museumslok in Kościerzyna ('12 vorh.) |
KAT 5495 G10 ->'22 OPP 5495 ->'25 DRB 57 1658 ->'44 MPS ->ca.'45/46 PKP Tw1-90" +08.12.76 ->'?? Museumslok in Kościerzyna ('16 vorh.) |
|
419 | KBG 5494 G10 ->'25 DRB 57 1704 ->15.11.43 CFR/L (bis 14.03.44) ->'45 MPS (->'46 CCCP-WL) + |
KBG 5494 G10 ->'25 DRB 57 1704 ->15.11.43 CFR/L (bis 14.03.44) ->'45 MPS (->'46 CCCP-WL; '59 bei Zlatoust Bergbau) + |
|
420 | EFD 5455 G10 ->'25 DRB 57 1748 ->15.08.42 BDŽ/L (bis ca. '43) ->'45 DRo (10.45 Rbd Dresden) ->'45/46 PKP Tw1-3" +15.04.71 |
EFD 5455 G10 ->'25 DRB 57 1748 ->'45 DRo (10.45 Rbd Dresden) ->'45/46 PKP Tw1-3" +15.04.71 |
|
423 | HAN 5429 G10 ->'25 DRB 57 1906 ->'44 MPS (05.49 abg. Dolinskaja) + |
HAN 5429 G10 ->'25 DRB 57 1906 ->'44 MPS (01.51 abg. Dolinskaja) + |
|
427 | ALT 5417 G10 ->'25 DRB 57 2079 ->'44 MPS + |
ALT 5417 G10 ->'25 DRB 57 2079 ->'44 MPS (01.51 abg. Odesa-Zastava) + |
|
428 | MGD 5435 G10 ->'25 DRB 57 2120 ->'44 MPS + |
MGD 5435 G10 ->'25 DRB 57 2120 ->'44 MPS (01.51 abg. Tsvetkovo) + |
|
431 | ERF 5542 G10 ->'25 DRB 57 2294 ->'45 DRw/DB +29.07.61 |
ERF 5542 G10 ->'25 DRB 57 2294 ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
433 | ERF 5536 G10 ->'25 DRB 57 2392 ->05.04.44 MÁV/L ->'?? CCCP + |
ERF 5536 G10 ->'25 DRB 57 2392 ->05.04.44 MÁV/L ->'?? CCCP (05.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Lungă de Mijloc/Rumänien erfasst) V.u. |
|
434 | HAL 5517 G10 ->'25 DRB 57 2469 ->05.04.44 MÁV/L (bis 09.44) V.u. |
HAL 5517 G10 ->'25 DRB 57 2469 ->05.04.44 MÁV/L (bis 09.44) (05.45 von sowjetischer Besatzungsmacht in Ciceu/Rumänien erfasst) V.u. |
|
442 | SAAR 5419 G10 ->'35 DRB 57 2745 ->'45 DRw/DB +13.09.61 |
SAAR 5419 G10 ->'35 DRB 57 2745 ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
448 | HAL 5868 G10 ->'25 DRB 57 3006 ->'45 DRw/DB +13.09.61 |
HAL 5868 G10 ->'25 DRB 57 3006 ->'45 DRw/DB +26.04.61 |
|
450 | HAL 5997 G10 ->'25 DRB 57 3082 ->'45 DRo ->'45/46 MPS ('46 CCCP-WL, 03.48-04.58 Koks-Chemie Nizhnij Tagil, 12.58 nach Lebjanejevskij) + |
HAL 5997 G10 ->'25 DRB 57 3082 ->'45 DRo ->'45/46 MPS ('46 CCCP-WL, 03.48-04.58 Koks-Chemie Nischni Tagil, 12.58 nach Lebjanejevskij) + |
|
450 | HAL 6011 G10 ->'25 DRB 57 3088 ->'45 DRw/DB ->'68 DB 057 088-7 +24.06.70 ->'74 Denkmal Bw Haltingen (seit '85 im Bestand der rollfähigen DB-Museumsloks) ->01.11.01 Eisenbahnfreunde Betzdorf /L ('11 vorh.) |
HAL 6011 G10 ->'25 DRB 57 3088 ->'45 DRw/DB ->'68 DB 057 088-7 +24.06.70 ->'74 Denkmal Bw Haltingen (seit '85 im Bestand der rollfähigen DB-Museumsloks) ->01.11.01 Eisenbahnfreunde Betzdorf /L (08.12 vorh.) |
|
450 | HAL 6014 G10 ->'25 DRB 57 3091 ->'45 MPS (->'46 CCCP-WL) + |
HAL 6014 G10 ->'25 DRB 57 3091 ->'45 MPS (->'46 CCCP-WL; Kessel +29.05.64) + |
|
457 | DRB 57 3346 ->'45 MPS (->'46 CCCP-WL) + |
DRB 57 3346 ->'45 MPS (->'46 CCCP-WL; Kessel +29.09.60) + |
|
458 | DRB 57 3388 (12.43 GTrSO/L) V.u. |
DRB 57 3388 (12.43 GTrSO/L) ->'45 SEK ('48 vorh.) + |
|
458 | DRB 57 3432 ->'45 MPS (->'46 CCCP-WL) + |
DRB 57 3432 ->'45 MPS (->'46 CCCP-WL; Kessel +05.04.55) + |
|
462 | KSL 5486 G10 ->'18/19 AL 5440 ->'38 SNCF [1-050-B-440] ->'40 DRB ->'45 DRw/DB 57 5440 (04.46 RBD Münster) ->'?? SNCF +51 |
KSL 5486 G10 ->'18/19 AL 5440 ->'38 SNCF [1-050-B-440] ->'40 DRB ->'45 DRw/DB 57 5440 (04.46 RBD Münster) ->'?? SNCF +01.12.50 |
|
495 | FFT 5590 G12 ->'25 DRB 58 1322 (12.36 RAW Oels) V.u. |
FFT 5590 G12 ->'25 DRB 58 1322 (12.36 RAW Oels; 06.45 von sowj. Besatzungsmacht in Brockau erfasst) V.u. |
|
497 | EFD 5577 G12 ->'25 DRB 58 1392 ->'45 DRw +20.09.48 ->'?? HL 11 Hannover +03.12.64 |
EFD 5577 G12 ->'25 DRB 58 1392 ->'45 DRw +20.09.48 ->'?? HL 11 Bww Hannover +03.12.64 |
|
501 | KÖL 5584 G12 ->'25 DRB 58 1511 ->'45 DRo/DR ->'70 DR 58 1511-3 ->01.09.74 verk. Gleisbau Naumburg + |
KÖL 5584 G12 ->'25 DRB 58 1511 ->'45 DRo/DR ->'70 DR 58 1511-3 ->01.09.74 verk. HL Gleisbau Naumburg + |
|
503 | BSL 5587 G12 ->'25 DRB 58 1621 ->'45 DRo/DR ->'70 DR (58 1621-0) ->01.11.69 verk. (an ?) ++ |
BSL 5587 G12 ->'25 DRB 58 1621 ->'45 DRo/DR ->'70 DR (58 1621-0) ->01.11.69 verk. (vermtl. an VEB Thüringer Obertrikotagenkombinat Apolda, Bereich 2) ++ |
|
504 | ESN 5625 G12 ->'25 DRB 58 1676 ->15.08.42 BDŽ/L (bis 17.01.44) ->'45 PKP Ty1-60 +31.01.56 ->31.01.56 DR 58 1676 ->'70 DR 58 1676-4 +13.05.71 |
ESN 5625 G12 ->'25 DRB 58 1676 ->15.08.42 BDŽ/L (bis 17.01.44) ->'45 DRo/DR ->'70 DR 58 1676-4 +13.05.71 |
|
504 | ESN 5627 G12 ->'25 DRB 58 1678 ->02.04.41 BDŽ/L (bis 16.02.42) ->'45 DRo/DR ->'70 DR (58 1678-0) +20.04.70 |
ESN 5627 G12 ->'25 DRB 58 1678 ->02.04.41 BDŽ/L (bis 16.02.42) ->'45 PKP Ty1-60 +31.01.56 ->31.01.56 DR 58 1678 ->'70 DR (58 1678-0) +20.04.70 |
|
506 | FFT 5652 G12 ->'25 DRB 58 1748 ->'42 BDŽ/L (bis 28.10.43) ->'45 DRw +20.09.48 |
FFT 5652 G12 ->'25 DRB 58 1748 ->15.08.42 BDŽ/L (bis 28.10.43) ->'45 DRw +20.09.48 |
|
509 | BSL 5607 G12 ->'25 DRB 58 1891 ->'45 DRw/DB +13.12.50 ->'?? HL 14 Bw Hannover +12.04.67 |
BSL 5607 G12 ->'25 DRB 58 1891 ->'45 DRw/DB +13.12.50 ->'?? HL 14 Bww Hannover +12.04.67 |
|
519 | PKP Ty23-71 ->'39 DRB ->'41 DRB 58 2353 ->'45 PKP Ty23-12" +15.04.66 ->15.04.66 WL KWK "Rokitnica" ->'66 ZTKiGK Zabrze ->'?? WL ZZP Wegl Zakład Transportu Kol i Gosp., Kop Szczygłowice Ty23-12 + |
PKP Ty23-71 ->'39 DRB ->'41 DRB 58 2353 ->'45 PKP Ty23-12" +15.04.66 ->15.04.66 WL KWK "Rokitnica" ->'66 ZTKiGK Zabrze ->'?? WL ZZP Węgla Zakład Transportu Kol i Gosp., Kop Szczygłowice Ty23-12 + |
|
523 | PKP Ty23-292 ->'39 DRB ->'41 DRB 58 2499 ->'45 PKP Ty23-76" +04.02.66 ->04.02.66 WL ZZP Wegla Zaklad Transportu Kol i Gosp. Ty23-76 +30.11.68 |
PKP Ty23-292 ->'39 DRB ->'41 DRB 58 2499 ->'45 PKP Ty23-76" +04.02.66 ->04.02.66 WL ZZP Węgla Zakład Transportu Kol i Gosp. Ty23-76 +30.11.68 |
|
523 | PKP Ty23-298 ->'39 DRB ->'41 DRB 58 2505 ->'45 DRo/DR ->12.09.55 PKP ->04.56 PKP Ty23-273" +15.10.80 ->'?? Museumslok in Zduńska Wola Karsznice ->'04/05 "Verein der Eisenbahnfreunde" (PSMK) ('12 abg. Skierniewice) |
PKP Ty23-298 ->'39 DRB ->'41 DRB 58 2505 ->'45 DRo/DR ->12.09.55 PKP ->04.56 PKP Ty23-273" +15.10.80 ->'?? Museumslok in Zduńska Wola Karsznice ->'04/05 "Verein der Eisenbahnfreunde" (PSMK) ('15 abg. Skierniewice) |
|
529 | PKP Ty23-121 ->'39 NKPS ->ca.'41/42 DRB ->'44 DRB 58 2765 ->'45 DRo/DR ->12.09.55 PKP ->04.56 PKP Ty23-278" +23.06.76 |
PKP Ty23-121 ->'39 NKPS ->ca.'41/42 DRB ->'44 DRB 58 2765 ->'45 DRo/DR ->28.07.55 PKP ->04.56 PKP Ty23-278" +23.06.76 |